Szkolenie PTBRiO: TL;DR… Prezentacja wyników i wizualizacja danych AD 2023. Oczekiwania, standardy, narzędzia w dniach 20 i 21 kwietnia 2023 r.
Warunki zamówienia
Ostatecznego potwierdzenia zgłoszenia uczestników dokonuje się przyciskiem "Potwierdź zamówienie z obowiązkiem zapłaty" na ostatniej stronie formularza zgłoszeniowego. Naciśnięcie przycisku jest jednoznaczne ze zobowiązaniem się do wniesienia pełnej opłaty bez względu na ewentualną nieobecność na szkoleniu.
Po naciśnięciu przycisku "Potwierdź zamówienie z obowiązkiem zapłaty" system automatycznie wysyła potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia wraz z kompletem informacji. W ciągu 3 dni roboczych Organizator przesyła dalsze informacje wraz z fakturą pro forma w formacie pdf. Organizator zastrzega sobie prawo do korekty kwoty faktury w przypadku niesłusznie przyznanych rabatów. Po otrzymaniu płatności organizator wystawia fakturę VAT i wysyła ją e-mailem w formacie pdf. Wersję papierową wysyła na prośbę osoby zgłaszającej uczestników.
Wpłaty za udział w szkoleniu należy dokonać na konto ORA&Funksters, która na zlecenie Polskiego Towarzystwa Baczaczy Rynku i Opinii, odpowiada za organizację szkoleń:
ORA&Funksters Tomasz Sławiński
ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
NIP: 951 180 52 41
Nr rachunku bankowego: 84195000012006043994560002
Swift: IEEAPLP1
IBAN: PL
UWAGA: Rezygnację z udziału w szkoleniu bez konsekwencji finansowych można zgłaszać do 13 kwietnia 2023 r. mailem na adres: szkolenia@ptbrio.pl.
Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności.
Biorąc udział w wydarzeniu uczestnicy wyrażają zgodę na wykorzystywanie przez Organizatorów zdjęć i filmów z ich wizerunkiem w relacji z wydarzenia i materiałach promocyjnych ww. podmiotów.