
1. Wybierasz interesujące Cię wydarzenie i klikasz przycisk "zgłoś uczestnika"
2. Podajesz dane uczestnika i zaznaczasz interesujące Ciebie/Was opcje
3. Zatwierdzasz powyższe dane ponownie przyciskiem "zgłoś uczestnika"
4. Jeśli chcesz zgłosić kolejną osobę, znowu klikasz "zgłoś kolejnego uczestnika" (lewa dolna strona ekranu) i powtarzasz kroki 2 i 3.
5. Jeśli chcesz zakończyć zgłaszanie uczestników klikasz na przycisk "zamów" i logujesz się lub podajesz dane do faktury.
6. Automatycznie wysyłamy do Ciebie mailem informację o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie wraz z fakturą pro forma, którą powinnaś/powinieneś opłacić w terminie przelewem bankowym. Po weryfikacji zgłoszenia wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z kompletem przydatnych informacji.
Dane do przelewu (w tytule przelewu wpisz nr pro formy):
ORA&Funksters Tomasz Sławiński
ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
NIP: 9511805241
nr rachunku bankowego: 84 1950 0001 2006 0439 9456 0002
Swift: IEEAPLP1
IBAN: PL
7. Po otrzymaniu wpłaty wysyłamy Ci fakturę VAT elektronicznie, jeśli potrzebujesz wersji papierowej - skontaktuj się z nami.
8. Kilka dni przed wydarzeniem wysyłamy uczestnikom wiadomość e-mail z przypomnieniem i informacjami organizacyjnymi.
9. Spotykamy się na evencie :)
Jeśli którykolwiek z powyższych punktów jest niejasny lub niemożliwy do zrealizowania - skontaktuj się z nami: wyjaśnimy i wspólnie wypracujemy dalsze kroki.
Nasz telefon: 22 649 97 74 i e-mail: biuro@ora.pl