Szkolenie PTBRiO: Customer Experience – warsztat praktyczny
Data:
2024-12-05
Rozpoczęcie:
09:00
Lokalizacja:
PTBRiO
O tym, jak istotne jest kształtowanie pozytywnych doświadczeń u klientów wiedzą już wszystkie dobrze prosperujące firmy. Aby zdobyć wysoką pozycję rynkową, wyróżnić się na tle konkurencji i zdobyć grono stałych i zadowolonych klientów, nie wystarczy już świetnej jakości produkt czy usługa, świetny marketing, konkurencyjne ceny albo unikatowy i skuteczny kanał dystrybucji. Zdecydowana większość klientów chce związać się z marką, czuć przynależność do niej i czerpać satysfakcję oraz przyjemność z kontaktów z nią. Jak spowodować, żeby mieć takich właśnie klientów i taką właśnie markę?
Zamów bilety:
Najczęstsze pytania:
To proste: 1. Wybierz rodzaj i liczbę biletów oraz wpisz dane uczestników 2. Podaj dane do faktury i wybierz typ płatności 3. Potwierdź zamówienie i wykonaj płatność zgodnie z wcześniejszym wyborem
Organizatorzy zastrzegają prawo do korekty kwoty faktury w przypadku niesłusznie zaznaczonych rabatów.
Tak. W pierwszym kroku podaj dane uczestników i uczestniczek, a w drugim dane osoby odpowiedzialnej za zgłoszenie.
Tak. Podaj dane do faktury w 2 kroku zamówienia, a w zależności od rodzaju płatności wyślemy Ci w ciągu 3 dni roboczych: - pro formę do wykonania przelewu tradycyjnego - fakturę VAT potwierdzającą otrzymanie wpłaty przy płatności online
Tak. Najpierw przygotuj podpisane oświadczenie o źródłach finansowania i prześlij nam jego skan mailem, a następnie złóż zamówienie wypełniając zwykły formularz zgłoszeniowy. Dzięki otrzymanemu wcześniej oświadczeniu wygenerujemy dokument ze zwolnieniem z VAT.
Nie. Korespondencję prowadzimy tylko z Tobą. Natomiast kilka dni przed wydarzeniem prześlemy informacje organizacyjne do wszystkich zgłoszonych osób.
Udział w szkoleniu stacjonarnym, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch.
W szkoleniu może wziąć udział inna osoba w zastępstwie.